پرنیکاپرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دختر نازمون پرنیکا

برای دخترم

1393/8/4 16:14
نویسنده : مامانی
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمم.نمیدونی چه قد عسل شدی.تازگی ها یاد گرفتی دست میزنی. سرعت سینه خیز رفتنت هم  در حد جت شده.وقتی در ورودی رو باز میکنم جیغ میزنی تاذببریمت بیرون. دوست داری بغل باشی تا اینکه تو کالسکه بشینی.وقتی میریم بیرون همه برات غش وضف میرن انقدر  که خوشگل وخوشرویی.به همه میخندی .کافیه جلو مغازه ا ی وایسیم همه دورت جمع میشن وباهات بازی میکنن.خیلی بهت ابراز محبت میکنند .بعضیهاشونم که دیگه طاقت نمیارن وبغلت میکنن.برات صلوات میفرستن ومیگن رفتید خونه براش اسپند بریزید.از خدا میخوام همیشه سالم باشی واز چشم بد دور.خدایا دخترمو از تمام بلاها حفظ کن.هیشه مراقب گل دخترم باش.وقتی به تو میسپارمش خیالم راحته راحته.سپاسگذارم خدای مهربان.

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
5 آبان 93 18:03
ای جووووووووووووووووون
مامانی
پاسخ
باز هم به ما سر بزنید
مامان ساناز
7 آبان 93 11:31
خب آدم از این دخترای ناز داشته باشه باید اینهمه ازش تعریف کنه مگه نه... ببوس این دخمل ناز و خوشگل رو
مامانی
پاسخ
مرسسسسی.من هم سارینا جون رو از دور میبوسم
مامان ریحانه
17 آبان 93 11:57
عزیزم دختر نازی داری خدا حفظش کنه عزیزم با اجازه شما رو لینک کردم و به دوستانم دوست مهربانی اضافه کردم
مامانی
پاسخ
مرسی دوست عزیز .خوشحالم که جز دوستان شما هستم
شیرین
15 دی 93 16:01
سلام مامان مهربون . پرنیکا, اسم خیلی قشنگیه خدا حفظش کنه راستی اگر با تبادل لینک موافق بودید خبر بدید منتظرما